luni, 19 mai 2014

Festivalul Filmului European

Ca o adevarata cinefila ce sunt, nu puteam trece cu vederea evenimentul ce se desfasoara de ziua Europei in perioada 9-15 Mai in Bucuresti si 16-18 Mai  in Targu-Mures. Festivalul este organizat de Institutul cultural Roman, impreuna cu Reprezentatia Comisei Europene in Romania, bineinteles cu tot sprijinul ambasadelor si centrelor culturale ale tarilor europene. 
Cu toate ca nu am avut sansa sa particip la un astfel de festival, imi doresc foarte mult sa ajung. 
Anul acesta FFE isi sarbatoreste majoratul si ma bucur extraordinar de mult ca va pot povesti despre acest eveniment. 
ne sunt prezentate 42 de filme (drame, comedii, biografii, scurtmetraje, documentare, filme de 
animaţie etc) din 25 de ţări. Ce mi-a atras mie atentia a fost Fish ' n chips.

si nu in ultimul rand trebuie sa adaug ca  În București, proiecțiile vor avea loc la cinema Studio și cinema Elvire Popesco, iar în Târgu Mureș la cinematograful Arta. Pe 8 mai ni se oferă o avanpremieră fabuloasă, un concert susținut de artistul grec Yorgos Nousis, în timp ce pe 9 mai este gala de deschidere a festivalului. Și-apoi: liber la filme întrucât accesul cinefililor este gratuit (cu excepția galei). Nu ne putem plânge că nu avem evenimente de neratat în capitală, numai în zilele astea mi-am adăugat câteva pe listă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu